Lucia

Hejsaaan!
Ligger just nu i sängen med en kopp te och kollar på julkalendern. Ni har väl inte missat att det är Lucia idag? Vet inte om alla andra skolor gör det, men i våran skola så går vi till kyrkan, 9orna och 10orna lussar och sedan är det julbord i bamba. Supermysigt.
 
I alla fall, utöver att det är lucia så har den här dagen sugit. Har verkligen inte orkat med skolan de senaste veckorna så jag har bara skitit i allt, alla läxor, alla prov osv. Så jag kommer få skitdåliga betyg. Har sänkt mig från ett B till ett D i spanskan (galet, jag vet), ligger på E i musik och NO går bara skitdåligt. Räknar med att få ett F i svenska också eftersom vi ska hålla presidenttal imorgon.. jag har scenskräck. Ska verkligen ta tag i skolan nästa termin! För mitt eget bästa.
 
puss
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0