Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta

 
Typ det enda jag verkligen är nöjd med mej själv är min rygg och mina ögon.
Jag blir väldigt lätt intresserad av någon, men sällan kär.
Alla brukar ju typ berätta allting för sina djur, asså typ prata med dom, men jag kramar alltid min katt och typ borrar ner mitt ansikte i hans päls när jag är ledsen, haha han är van.
Gillar inte att snacka djupa käslor, tycker det är asobehagligt.
Spyr av omelett. Uschh
Hatar att behöva välja mellan grejer, men vill ändå kunna välja om jag skulle vilja.
 KAN inte sova med strumpor på, helt seriöst.
Jag berättar en aning för mycket om mej själv, alltså personliga saker, för folk ibland.
Stannar uppe till typ 4 vissa skoldagar och kollar på cheerleading bilder, videos mm.
Cheer är mitt liv.
 

/A
 
 

 
 
 True blood är som en drog för mig, håller på att läsa böckerna och har sett serien 3 gånger.
Om en kille är lång blir han genast 10x så snygg för mig.
Är typ 25 % svensk, resten finsk & est.
Har skostorlek 37.5 - 38, men eftersom jag är lång så tror folk att jag har typ 40.
Pumpapaj är nog det godaste som finns.
Ångrar att jag har experimenterat så mycket med mitt hår. Min sidecut vill inte växa ut och mitt hår är fortfarande jätteslitet efter att jag blekte sönder det i somras för att sedan färga håret brunt igen. Så sjukt onödigt egentligen.
Har ätit på Subway 2 gånger i hela mitt liv.
Min morsa vet inte om att jag har navelpiercing, hon kommer döda mig om hon får reda på det :)
Har världens temperament ibland. Slog ett hål genom dörren när jag blev sur en gång. Kan dessutom börja skrika och gråta åt ingenting.
Är tidspessimist och hatar att vara sen. Händer att jag är en timme tidig till grejer ibland.
 
 
 
/L 
 
 

 
Cheerleading har fått upp mitt självförtroende på såå många olika sätt.
Älskar att sova, man kommer bort från allting.
Önskar att jag började med cheer tidigare så att jag skulle vara bättre nu. 
Jag har bott i USA i två år. 
Kanderande mandlar och värmeljus är det bästa jag vet, haha.
Klagar på mitt liv waay för mycket när jag egentligen har det ganska bra, vet detta och är nåt jag försöker jobba på!
Blir lätt sällskapssjuk.
Hatar småpilliga grejer som tar lång tid, blä.
Är fett ovig för att vara en cheerleader!
Älskar att kramas! Såå gossiii
 
 
 
 
/M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0