Jag lever

Hola chicos, qué tal? - Muy bien, gracias!

Vet inte hur många av er som förstår spanska, men ville bara säga att jag lever och mår bra! Blir så himla mycket med plugg och träningar samtidigt som lite social tid med sina kompisar och familjen ska pressas in där. Sova vill jag gärna också. Aja, bara att se det som ett stort jädra pussel som ska lösas! 
Idag var det iallafall träning, den näst sista innan juluppvisningen (!!!!!!!!!!) blir lite stressigt men det känns ändå som om vi börjar sätta det nu och det är bara att köra om och om igen tills det verkligen sitter. Vi har inte ett så jättelångt program nu eftersom att den mesta träningstiden går åt till att träna inför DM! IIiiihhh är så taggad, 23 mars here we goo! ♦♥ Har redan börjat räknat ner, haha... den som väntar på nåt gott! 

GLÖMDE EN GREJ! Jag kom typ ner i spagat igår! vet att spagat, liksom, det är ingenting men har verkligen försöökt hur länge som helst nu. Har bara någon centimer kvar. Kan lova er en bild såfort den ser okej ut. Men sov gott så hörs vi imorgon! ♥ 
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0