Varning för dampinlägg ang. hår

kmjdsjfosdjas, blir galen på mitt fucking hår, vill bara slita av det eller nåt.
Har ju ganska mycket självfall som kommer fram när det är fuktigt väder i vanliga fall, riktigt fult men ändå något jag kan leva med, men nu har mitt hår blivit så jävla torrt och slitet så det blir istället som svinto/hö, det spelar ingen roll vad jag gör med det, det förvinner inte!
Får verkligen damp eftersom det kommer regna hela den här vecka (och säkert resten av månaden) så jag funderar på att klippa av det, helt seriöst. Alltså inte så att jag ser ut som en kille men typ kapa 10 cm, så att det går till axlarna ungefär, kvalitén kan ju knappast bli värre än vad den redan är. Kommer säkert ångra det, men men. 
Dessutom funderar jag på att sluta färga mitt hår och börja käka hårkontroll igen, kommer dock få en grymt ful utväxt och se flintis ut en tag i så fall.
 
aja, förlåt för sjukt onödigt inlägg, var bara tvungen. /lina
åh, skulle döda för den här tjejens hår. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0